ACBP - program dyplomowy dla controllerów i finansistów – dowiedz się więcej!

Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych z elementami storytelling i pracy z głosem – 2 dni

Opis

W tym warsztacie spotkasz się z własną autentycznością w kontekście autoprezentacji i wystąpień publicznych. Rozwiniesz wiedzę na temat przygotowania charyzmatycznego przemówienia z wykorzystaniem metody storytelling. Dzięki ćwiczeniom z pogranicza technik aktorskich i metody impro doświadczysz drzemiący w Tobie niesamowity potencjał emocji, kreatywności i energii.

Jeżeli szukasz w tym module tylko nauki o gestach i podstawach autoprezentacyjnych, zawiedziesz się – odeślę Cię do książek. Ten warsztat jest stricte praktyczny. Najpierw wrzucę Cię na głęboką wodę, popłyniesz, a potem będziemy doskonalić technikę. W miarę pracy i odkrywania własnego potencjału, poczujesz i zrozumiesz jak wiele już umiesz. Umiejętność przemawiania jest Twoją wrodzoną zdolnością do dzielenia się refleksją na temat siebie i świata. Jest po prostu czymś naturalnym dla naszego gatunku. Uświadom to sobie i „opowiedz własną historię”!

Korzyści:

  • Dzięki świadomości własnych możliwości i ograniczeń rozpoznasz siłę i moc oddziaływania własnej osoby w relacjach prywatnych i zawodowych.
  • Rozpoznasz siłę i potencjał perswazyjny własnego głosu.
  • Zbudujesz „własną markę”, dzięki czemu: przekażesz potężną dawkę informacji, dasz do zrozumienia swojemu słuchaczowi, że jest osobą kompetentną i konsekwentną w działaniu, co dla odbiorcy może oznaczać, że jest pożądanym partnerem biznesowym, albo trudnym przeciwnikiem…, zyskasz większą pewność siebie w sytuacjach stresowych.
  • Rozpoznasz własną strefę komfortu i zdobędziesz umiejętność przekraczania jej.
  • Zdobędziesz większą odwagę i motywację do samopoznania i działania w przestrzeni osobistej i biznesowej.
  • Zyskasz zaufanie do samego siebie (dzięki rozpoznaniu wpływu emocji na działanie, myślenie i odczuwanie), co zaowocuje przekroczeniem ram stresu.

1. Świadomość indywidualnego potencjału autoprezentacyjnego – jak jestem postrzegany?

2. Storytelling, czyli jak opowiedzieć historię o mocy obrazu, skuteczniejszego niż tysiąc słów… jak BYĆ tym obrazem…

3. Autentyczność i spójność przekazu w budowaniu personal branding

4. Elementy autorskiego programu MÓJ GŁOS – MOJĄ WIZYTÓWKĄ

Podstawy pracy z głosem: świadome posługiwanie się głosem, kontrolowanie jego siły i barwy, wywieranie pożądanego wrażenia, nauczenie się, jak mówić długo – nie męcząc się.

5. Intensywny trening głosu, emocji i ciała połączony z pracą nad świadomością, percepcją i samorozwojem

Umiejętność słuchania pana Grzegorza i dostosowywanie się do potrzeb uczestników. Budowanie atmosfery bezpieczeństwa i zaufania w czasie szkolenia.
Żabka
Ilość warsztatów, natychmiastowy feedback i analiza wystąpienia, wskazówki, porady, przykłady prowadzącego.
Żabka