Szkolenia: Komunikacja interpersonalna, motywowanie zespołu, autoprezentacja, negocjacje
Zapraszamy wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje talenty i unikalną osobowość w kontaktach zawodowych. Celem naszych szkoleń jest wzmocnienie uczestników w zakresie różnych kompetencji społecznych. Zamieniamy stres w motywację do pracy nad własnymi nawykami. Dzięki warsztatom można lepiej zrozumieć złożoność systemu społecznego, w którym każdy pracownik funkcjonuje. Na zajęciach jest czas zarówno na wiedzę, ćwiczenia oraz na refleksję jak jeszcze bardziej konstruktywnie budować profesjonalne relacje. Szkolenia te adresujemy szczególnie do kierowników i menedżerów – aby potrafili lepiej zarządzać i motywować swoje zespoły.
Weź udział w naszych szkoleniach z kierowania zespołem, by:
- poznać techniki strategicznego planowania,
- dowiedzieć się jak skutecznie rozwiązywać problemy i podejmować decyzje,
- nauczyć się metod efektywnego zarządzania czasem i zmianą,
- poprawić i rozwinąć zdolności interpersonalne,
- poznać zasady psychologii kierowania ludźmi (m.in. techniki wywierania wpływu)
Podczas naszych szkoleń uczymy jak motywować zespół, budować swój autorytet i skutecznie się komunikować
Współczesny świat organizacji, środowisko biznesu, wymaga coraz większej wrażliwości na formę i styl kontaktów w czasie współpracy. Kompetencje miękkie i związane z nimi wartości wpisywane są w strategię działania i stanowią coraz większą wartość dla pracodawców.
W ofercie naszych szkoleń znajdują się warsztaty, podczas których uczestnicy poznają zagadnienie inteligencji emocjonalnej i uczą się wykorzystywać tę umiejętność w codziennej pracy zawodowej. Dzięki praktycznym szkoleniom poznasz sposoby efektywnej komunikacji w zespole, nauczysz się najlepszych technik negocjacji, motywowania zespołu. Poznasz również najlepsze techniki autoprezentacji i przećwiczysz w praktyce umiejętność wystąpień publicznych (również przed kamerą).
Zapraszamy, bo warto być na czasie, warto „naładować akumulator” przed kolejnymi wyzwaniami w pracy z innymi.