REGULAMIN UDZIAŁU W WYDARZENIACH ORGANIZOWANYCH PRZEZ AKADEMIĘ CONTROLLINGU Sp. z o.o.
1. Przez wydarzenia rozumie się:
- Szkolenia otwarte
- Szkolenia zamknięte (dedykowane pracownikom jednego przedsiębiorstwa)
- Konferencje
- Kongres Controlling Intelligence Adventure
- Spotkania Regionalnych Grup Roboczych Międzynardowego Stowarzyszenia Controllerów ICV (Internationaler Controller Verein)
2. Firma/Uczestnik jest zobowiązany do zapoznania się z regulaminem przed przystąpieniem do wydarzenia i dostosowania się do jego postanowień.
3. Organizatorem jest Akademia Controllingu Sp. z o.o.
4. Przesłanie formularza on-line lub wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego faksem bądź pocztą elektroniczną stanowi zawarcie umowy wiążącej i jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.
5. Koszt uczestnictwa wraz z usługami zawartymi w cenie, podany jest w ofercie poszczególnych wydarzeń.
6. Wszystkie ceny podawane w ofercie wydarzeń są cenami netto do których doliczany jest 23% VAT. W przypadku firm zwolnionych z VAT niezbędne jest wypełnienie oświadczenia, które przesyłane jest na adres e-mail na indywidualną prośbę.
7. Najpóźniej na 6 dni roboczych przed rozpoczęciem wydarzenia, na podany adres e-mail zostaną przesłane informacje dotyczące wydarzenia. W przypadku potwierdzenia wydarzenia, zostaną wysłane wszelkie informacje organizacyjne oraz prośba o dokonanie płatności. W przypadku nie otrzymania jakichkolwiek informacji do 6 dni przed wydarzeniem, prosimy o kontakt telefoniczny z działem szkoleń.
8. Rezygnacji bezkosztowej z uczestnictwa w wydarzeniu (nie dotyczy szkoleń wyjazdowych tj. kiedy po stronie Organizatora jest zapewnienie pobytu tj. nocleg, wyżywienie w trakcie trwania wydarzenia) mogą Państwo dokonać na 21 dni przed wydarzeniem. W przypadku rezygnacji po tym terminie Organizator pobierze następujące opłaty:
- 50% ceny wydarzenia w przypadku rezygnacji do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem wydarzenia
- 100% ceny wydarzenia w przypadku rezygnacji poniżej 6 dni roboczych przed rozpoczęciem wydarzenia
9. Odwołanie zgłoszenia na szkolenie wyjazdowe po uprzednim, pisemnym zgłoszeniu, wiąże się z poniesieniem 50% kosztu całego szkolenia. W przypadku rezygnacji w terminie krótszym niż 28 dni osoba zgłoszona ponosi 100% kosztów.
10. Za datę rezygnacji przyjmuje się termin wpłynięcia pisma do Akademii Controllingu.
11. Brak uiszczenia wpłaty i nie wzięcie udziału w wydarzeniu nie jest jednoznaczne z rezygnacją.
12. Faktura pro forma zostaje wystawiona w momencie potwierdzenia wydarzenia oraz wysłana w mailu wraz z informacjami organizacyjnymi na wskazany adres e-mail (nie dotyczy sektora publicznego i szkoleń z dofinansowaniem unijnym) .
13. Po zrealizowanym wydarzeniu zostanie wystawiona faktura VAT zgodnie z przepisami wg ustawy o podatku VAT i przesłana pocztą tradycyjną.
14. Wpłaty należy dokonać na konto Akademii Controllingu po otrzymaniu potwierdzenia udziału w wydarzeniu. W tytule przelewu prosimy umieścić nr faktury. W przypadku sektora publicznego oraz szkoleń z dofinansowaniem unijnym akceptujemy płatność na podstawie faktury po odbytym szkoleniu.
15. Istnieje możliwość zamiany zgłoszonego uczestnika z tej samej firmy, nie później jednak niż 3 dni robocze przed terminem wydarzenia.
16. W przypadku, gdy wykładowca z przyczyn losowych nie będzie mógł przeprowadzić zajęć w podanym wcześniej terminie organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu zajęć. Uczestnicy zajęć niezwłocznie zostaną poinformowani o tym fakcie.
17. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania wydarzenia najpóźniej na 6 dni roboczych przed terminem szkolenia, z przyczyn niezależnych od Organizatora.
18. Uczestnicy w ostatnim dniu szkolenia otrzymują certyfikat ukończenia szkolenia Akademii Controllingu.
19. Materiały szkoleniowe wręczane uczestnikom wydarzeń chronione są prawem autorskim. Kopiowanie i upowszechnianie ich w celach komercyjnych jest zabronione.
20. Zasady składania reklamacji:
- reklamacje będą przyjmowane wyłącznie w formie pisemnej przesłane na adres mailowy info@akademiacontrollingu.pl w terminie 14 dni od daty zakończenia wydarzenia,
- reklamacje będą rozpatrywane indywidualnie w przeciągu 30 dni od daty ich otrzymania,
- reklamacja powinna zawierać następujące elementy: dane kontaktowe osoby reklamującej (nazwa Firmy, imię i nazwisko, telefon, adres mailowy), nazwę i termin szkolenia, szczegółowe opisanie szkolenia, powód reklamacji i uzasadnienie,
- powodem reklamacji nie mogą być sytuacje/zdarzenia niezależne od Akademii Controllingu
- reklamacje nie będą rozpatrywane w przypadku osób, wobec których Akademia Controllingu ma roszczenia finansowe.
21. Uczestnik wyraża zgodę na publikację swojego wizerunku uwiecznionego na zdjęciach i filmach wykonanych podczas wydarzeń organizowanych przez Akademię Controllingu Sp. z o.o.. Zdjęcia i filmy będą wykorzystywane do publikacji w mediach (na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych) w celach marketingowych.
22. Informujemy, że administratorem danych osobowych z art. 4 pkt.7 RODO jest Akademia Controllingu Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (61-896), ul. Towarowa 35/403A. Państwa dane będą wykorzystane wyłącznie do celów handlowych i związanych z realizacją zamówienia. Przysługują Państwu następujące prawa:
- prawo dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 „RODO”,
- prawo do sprostowania danych, na podstawie art. 16 „RODO”,
- prawo do usunięcia danych, na podstawie art. 17 „RODO”,
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 „RODO”,
- prawo do przenoszenia danych, na podstawie art. 20 „RODO”.
23. Składanie reklamacji:
- Uczestnik ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej wydarzenia organizowanego przez Akademię Controllingu w przypadku, gdy stwierdzi niezgodność świadczonych usług z regulaminem najpóźniej do 14 dni po zakończeniu usługi wypełniając załącznik – druk reklamacyjny.
- Akademia Controllingu zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji i wydaniem decyzji w formie pisemnej lub elektronicznej w terminie do 14 dni od jej wpłynięcia.
- W przypadku uznania reklamacji, Akademia Controllingu może zaproponować uczestnikowi rekompensatę w formie zniżki na kolejne wydarzenie, zwrotu części lub całości opłaty za udział w wydarzeniu lub innego rozwiązania uzgodnionego z uczestnikiem.