ACBP - program dyplomowy dla controllerów i finansistów – dowiedz się więcej!

Bartosz Liberski

Trener kompetencje społeczne i obsługa klienta

Bartosz Liberski

Zajmuje się prowadzeniem szkoleń od ponad 10 lat. Regularnie występuje na rozmaitych wydarzeniach rozwojowych i motywacyjnych, jak i przygotowuje adeptów do występowania na eventach branżowych czy robienia prezentacji sprzedażowych. Jego klientami byli m.in.: Ceneo, Orange, OBI, Dell, Arcelor Mittal, First Data, PZL Świdnik, Polska Spółka Gazownictwa, LuxMed, Jungheinrich, HP, Piotr i Paweł, Lidl czy ZUS. Na koncie ma ponad 650 dni szkoleniowych i 5500 przeszkolonych osób.

W swoich szkoleniach wykorzystuje inteligencję emocjonalną, jako że emocje determinują ludzkie zachowania. Dzięki temu skuteczniej pracuje z oporami uczestników przed wyjściem ze strefy komfortu czy też nauką autentycznego budowania relacji i komunikowania się w wystąpieniach publicznych, sprzedaży i zarządzaniu ludźmi.

W swojej ofercie posiada zarówno popularne tematy menedżerskie czy sprzedażowe, jak i unikatowe szkolenia z inteligencji emocjonalnej czy radzenia sobie z odwlekaniem.

Dlaczego jego szkolenia i wystąpienia cieszą się powodzeniem?  Bartosz realizuje tylko takie szkolenia/moduły, które są potrzebne i pozwolą na zmianę w umiejętnościach i mentalności uczestników. Aby czas i pieniądze zainwestowane w szkolenie były dobrze wydane, planuje dokładnie szkolenie wraz z Klientem. Najpierw bada sytuację i ustala cele, które pozwolą Klientowi na poprawę wyników firmy. Dopiero później planuje szkolenie, które ma pomóc te cele osiągnąć.

Szkoli ze standardów obsługi klienta, pracy z trudnym klientem i sprzedaży relacyjnej w sieciach handlowych i innych korporacjach. Choć zdarza mu się także przeprowadzić mikro-szkolenia, gdy sam jest klientem np. w restauracji, saloniku prasowym czy dzwoniąc na infolinię operatora telefonii komórkowej.

Tworzy również standardy od zera i wdraża w organizacjach, gdzie do tej pory albo nie istniały, albo były niespójne, niepraktyczne lub wywoływały negatywny odbiór wśród klientów.

Grupy cenią go za kontakt, otwartość, zrozumienie i sposób prowadzenia zajęć.

Pozostali trenerzy